Добро пожаловать в клуб

Показать / Спрятать  Домой  Новости Статьи Файлы Форум Web ссылки F.A.Q. Логобург    Показать / Спрятать

       
Поиск   
Главное меню
ДомойНовостиСтатьиПостановка звуковФайлыКнижный мирФорумСловарьРассылкаКаталог ссылокРейтинг пользователейЧаВо(FAQ)КонкурсWeb магазинКарта сайта

Поздравляем!
Поздравляем нового Логобуржца Лен-усь со вступлением в клуб!

Реклама

На сайте снова проблемы - решаем - ждите.
Не работает АВТОРИЗАЦИЯ - вход для пользователей не возможен.
Скорее всего, проблемы решить можно только переездом на другой сервер, другой компании.
А такой переезд возможен только в следующем месяце.
Пока других решений не вижу.
Извиняюсь за неудобства.

Ваш администратор.

КНИЖНЫЙ МИР

Prospects of Gamification on User Engagement in Chennai   Praveen Kumar S.

Prospects of Gamification on User Engagement in Chennai

56 страниц. 2014 год.
LAP Lambert Academic Publishing
There are rapid changes in demographics, technology and the competitive landscape therefore smart companies are increasingly turning to play and games, as a way of radically reinventing their organisations. They are engaging customers as never before, aligning employees, and driving innovation that seemed virtually impossible only a decade ago. They have realised that their strength is in marshalling the intelligence, motivation and most critically, engagement of their communities to drive their business objective as prophesied by Gabe and Joselin. This book is an empirical study on the prospects of gamification on customer engagement in Chennai, India.
 
- Генерация страницы: 0.03 секунд -