Добро пожаловать в клуб

Показать / Спрятать  Домой  Новости Статьи Файлы Форум Web ссылки F.A.Q. Логобург    Показать / Спрятать

       
Поиск   
Главное меню
ДомойНовостиСтатьиПостановка звуковФайлыДефектологияКнижный мирФорумСловарьРассылкаКаталог ссылокРейтинг пользователейЧаВо(FAQ)КонкурсWeb магазинШкольникамКарта сайта

Поздравляем!
Поздравляем нового Логобуржца Monita со вступлением в клуб!

Реклама

КНИЖНЫЙ МИР

Motivation Effects of Serious Games   Marin Petkov

Motivation Effects of Serious Games

84 страниц. 2012 год.
LAP Lambert Academic Publishing
Serious games have the capability of presenting the educational material into a way that is more engaging than traditional classroom instruction. The researcher has decided to develop a serious game called National Pastime. National Pastime is an online role playing game with the main goal of motivating high school students to learn about the Japanese internment camps that were established in the United States during World War II. The game intends to improve the students’ motivation with its engaging story and gameplay.
 
- Генерация страницы: 0.05 секунд -