Добро пожаловать в клуб

Показать / Спрятать  Домой  Новости Статьи Файлы Форум Web ссылки F.A.Q. Логобург    Показать / Спрятать

       
Поиск   
Главное меню
ДомойНовостиСтатьиПостановка звуковФайлыКнижный мирФорумСловарьРассылкаКаталог ссылокРейтинг пользователейЧаВо(FAQ)КонкурсWeb магазинКарта сайта

Поздравляем!
Поздравляем нового Логобуржца Лен-усь со вступлением в клуб!

Реклама

На сайте снова проблемы - решаем - ждите.
Не работает АВТОРИЗАЦИЯ - вход для пользователей не возможен.
Скорее всего, проблемы решить можно только переездом на другой сервер, другой компании.
А такой переезд возможен только в следующем месяце.
Пока других решений не вижу.
Извиняюсь за неудобства.

Ваш администратор.

КНИЖНЫЙ МИР

Terrain Rendering and Collision   Hazrat Pradipta Ranjali

Terrain Rendering and Collision

92 страниц. 2010 год.
LAP Lambert Academic Publishing
Terrain rendering is one of the most challenging interactive visualizations in a game application. It contains a large number of triangles which may slow down the rendering process if there is no special algorithm implemented to reduce the triangles number. There are a lot of dynamic terrain algorithms to speed up the rendering process. Most of them have only one concern: to reduce the number of triangles to be sent to GPU for processing. However, game applications nowadays are not only concerned with frame rate, they also aim to achieve good visual quality and simulate the real world. This book presents a comparison, analysis, and characterization of various type of terrain rendering algorithms which support terrain collision detection.
 
- Генерация страницы: 0.03 секунд -