Добро пожаловать в клуб

Показать / Спрятать  Домой  Новости Статьи Файлы Форум Web ссылки F.A.Q. Логобург    Показать / Спрятать

       
Поиск   
Главное меню
ДомойНовостиСтатьиПостановка звуковФайлыКнижный мирФорумСловарьРассылкаКаталог ссылокРейтинг пользователейЧаВо(FAQ)КонкурсWeb магазинКарта сайта

Поздравляем!
Поздравляем нового Логобуржца alenka.aleks со вступлением в клуб!

Реклама

КНИЖНЫЙ МИР

3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics (+ CD-ROM)   David H. Eberly

3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics (+ CD-ROM)

1040 страниц. 2007 год.
Morgan Kaufmann
3D Game Engine Design is the most comprehensive reference available for the development of shader-based 3D graphics engines. Unlike other books that are simply collections of self-contained shader programs, this book provides rigorous explanations and derivations of all the essential concepts and techniques, including numerous code examples and illustrations. Формат: 19,5 см x 24 см.
 
- Генерация страницы: 0.04 секунд -