Добро пожаловать в клуб

Показать / Спрятать  Домой  Новости Статьи Файлы Форум Web ссылки F.A.Q. Логобург    Показать / Спрятать

       
Поиск   
Главное меню
ДомойНовостиСтатьиПостановка звуковФайлыКнижный мирФорумСловарьРассылкаКаталог ссылокРейтинг пользователейЧаВо(FAQ)КонкурсWeb магазинКарта сайта

Поздравляем!
Поздравляем нового Логобуржца Лен-усь со вступлением в клуб!

Реклама

На сайте снова проблемы - решаем - ждите.
Не работает АВТОРИЗАЦИЯ - вход для пользователей не возможен.
Скорее всего, проблемы решить можно только переездом на другой сервер, другой компании.
А такой переезд возможен только в следующем месяце.
Пока других решений не вижу.
Извиняюсь за неудобства.

Ваш администратор.

КНИЖНЫЙ МИР

Textured 3D Models   Hatem Ibrahim Mahmoud Rashwan

Textured 3D Models

132 страниц. 2011 год.
LAP Lambert Academic Publishing
A vision–based 3D scene analysis system is described that is capable to model complex real–world scenes like old building, bridges and vestiges automatically from a sequence of calibrated images. Input to the system is a sequence of calibrated stereoscopic images which can be taken with a hand held camera. The camera is then moved throughout the scene and a long sequence of closely spaced views is recorded. A multi-view algorithm is used to link the corresponding points along a sequence of images. 3D model is reconstructed using triangulation directly from the image sequence, which allows fusing 3D surface measurements from different viewpoints into a consistent 3D model scene using a Kalman filter. The surface geometry of each scene object is approximated by a triangular surface mesh which stores the surface texture in a texture map. From the textured 3D models, realistic looking image sequences from arbitrary view points can be used in many applications. We demonstrate the...
 
- Генерация страницы: 0.03 секунд -