Добро пожаловать в клуб

Показать / Спрятать  Домой  Новости Статьи Файлы Форум Web ссылки F.A.Q. Логобург    Показать / Спрятать

       
Поиск   
Главное меню
ДомойНовостиСтатьиПостановка звуковФайлыДефектологияКнижный мирФорумСловарьРассылкаКаталог ссылокРейтинг пользователейЧаВо(FAQ)КонкурсWeb магазинШкольникамКарта сайта

Поздравляем!
Поздравляем нового Логобуржца Королёва со вступлением в клуб!

Реклама

КНИЖНЫЙ МИР

Experiments in Automated Generation of Games   Zahid Halim and A. Rauf Baig

Experiments in Automated Generation of Games

148 страниц. 2010 год.
LAP Lambert Academic Publishing
Electronic, video and computer games have captured the interest of younger generation during the past years and have become the primary source of relaxation and fun for many. The public demand for choices in computer games has increased and there is a need to automate the process of game development. In this book we introduce a methodology for automated generation of entertaining games. The genres we address are board based games and video games. We use evolutionary algorithms to generate new and entertaining games using our proposed entertainment metrics as the fitness function.
 
- Генерация страницы: 0.04 секунд -