Добро пожаловать в клуб

Показать / Спрятать  Домой  Новости Статьи Файлы Форум Web ссылки F.A.Q. Логобург    Показать / Спрятать

       
Поиск   
Главное меню
ДомойНовостиСтатьиПостановка звуковФайлыКнижный мирФорумСловарьРассылкаКаталог ссылокРейтинг пользователейЧаВо(FAQ)КонкурсWeb магазинКарта сайта

Поздравляем!
Поздравляем нового Логобуржца Лен-усь со вступлением в клуб!

Реклама

На сайте снова проблемы - решаем - ждите.
Не работает АВТОРИЗАЦИЯ - вход для пользователей не возможен.
Скорее всего, проблемы решить можно только переездом на другой сервер, другой компании.
А такой переезд возможен только в следующем месяце.
Пока других решений не вижу.
Извиняюсь за неудобства.

Ваш администратор.

КНИЖНЫЙ МИР

Interactive Creation Strategy in the Fantasy Era   Dawei Lin

Interactive Creation Strategy in the Fantasy Era

168 страниц. 2011 год.
LAP Lambert Academic Publishing
The book describes an Interactive Creation Strategy to enhance product value in an intensely competitive market. As products reach maturity, they become more similar in the range of functions that they provide. This leads to competition via reduced retail price and ultimately reduced profitability. A competitive design strategy is therefore needed that can produce higher value products. An Enhanced Value Experience has been identified that can assist designers to provide quality products and to give them a unique positioning. On the basis of this value opportunity, an Interactive Creation Strategy has been formulated and applied to the domain of retail furniture. Through this, customers can create their own potential products.The Interactive Creation Strategy incorporates four functional layers: (1) key technique layer, (2) integration and communication layer, (3) experience layer, and (4) decision making layer.
 
- Генерация страницы: 0.03 секунд -